En helt vanlig tisdag

Oj, har varit på kickboxningen idag, det var verkligen skönt att komma tillbaka. Har inte varit där på 3 mån. Jag har i och för sig tränat annat, så helt slut var jag inte, men andra muskler har använts, så i morgon kommer det att göra ont :-(.

Idag har jag fått meddelande om att de nyínköpta stövletter är på väg. Jag har haft lite svårt för spetsiga ett tag, men de är snygga på bild. Får se om de är lika snygga "in real life". Det var söta Gabriella som rekommenderade mig dem, de fanns inte kvar i hennes storlek.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bild på ny frisyr och stövlar vill vi se..... så kul att läsa din blogg. Kram kram Pernilla

2011-01-19 @ 08:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0