Jobba, jobba, jobba...

Puh, förberdelserna inför revisorernas ankomst på jobbet börjar bli klara. Har jobbat över idag. Snart är bokslutsarbetet ett minne blott :-).

I morgon bär det av på möte/konferens med övernattning. Vi kommer att sitta i möte hela dagen och sedan är det alltid så suveränt god mat (alltid 3-rätters) och gott vin där. Jag har ordnat med en aktivitet på kvällen också,  det ser jag fram emot. Arbetskollegorna är allt lite nyfikna ;-).

På lördag har jag dejt med mina väninnor. Vi ska på Loveboat. Det ska verkligen bli jättekul! Dansa till musiken som spelades på Bobbadilla, Evergreens, Village, 84:an/Big Brother. Det ser jag fram emot. Vi får väl se om det blir någon kickboxning på söndag :-S.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0