Längtar efter Elvira

Nu har Elvira varit borta i 1 vecka och 3 dgr. Jag är verkligen glad för hennes skull och det är jättenyttigt. Men det hindrar ju inte att jag längtar efter henne. Jag är också jätteglad för hennes skull som hittat en sån fin vän i Erica. Och glad för Ericas skull som träffat Elvira, förståss ;-). Tjejerna verkar ha hur kul som helst, som jag har uppfattat det från sms jag fått och vad jag läst mig till i Elviras blogg www.lillvalpen.blogg.se. De har samma humor och är lika "knäppa" båda två :-). Två goa tjejer, helt enkelt.

Jag och min fin-fina, stora, tjej <3





Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Åh.. nu började jag gråta! Haha. Jag har blivit lika känslig som du... :$ (<-- generad gubbe)



Saknar dig med mor.. vill dock vara kvar. Puss. <3

Jag älskar dig flera miljoooooner var runt jorden och tillbaks. <3

2011-01-03 @ 07:00:02
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0