Lugn lördag med god mat

Idag har det verkligen varit en lugn och skön lördag med inget inplanerat. Härligt, härligt. I fm var vi och inhandlade möbler till Dannes nya kontor. Jag var tvungen att "lägga näsan i blöt" för inredningens skull ;-). Skämt å sido, han ville faktiskt ha min hjälp <3.

Tony ("exet" ;-)) var här och fikade och hämtade Elvira för de skulle åka och hälsa på Farfar Kai.

Nu står Elvira och fixar i ordning sig och Erica är på väg hit. De ska på fest i Sundby. Jaha, då gäller det att vara "vaken" i natt med andra ord. Så är det att vara tonårsförälder, alltid redo.

Vi har precis avnjutit en måltid bestående av, till förrätt, smördegscigarrer med soja dipp och fettuccini frutti di mare till varmrätt. Den förrätten har jag inte gjort på typ 8 år och den är som "pånyttfödd". Herregud, så gott det är!!!

Nu blir det Fångarna på fortet med Thilda och sedan skall vi se en riktigt bra kultrulle, The usual suspects (De misstänkta). Det var länge sedan jag såg den, hyrde den igår, måste bara se den igen. Jag säger bara Keyser Soze...





Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0