Nu är det fredag, och oops, den är snart slut...

Skönt som tusan med fredag :-). Snart dags för sängen och nattinatti. Sverige förlorade mot Frankrike i handbollen, suck. Nu Lets Dance upplösningen. Maken ligger och snarkar bredvid mig i soffan. Jag hör Elvira och Erica på nedervåningen (2 snart 17-åriga tjejer) chattandes med "Florida" ;-). Thilda sover över hos Wilma. En helt vanlig fredag.

I morgon blir det träning, trimmning av Melvin. Annars ingenting bestämt denna helg, så hääärligt. Vi har nog så mycket bokat framöver, så det räcker. Thildas tävlingar sätter fart med Sundsvall om några helger, sedan Helsingborg, Göteborg, Visby etc, etc... de e mycke nu ;-). Och för att inte glömma, fjällenhelgen med tjejerna i vecka 12. Ser verkligen fram emot det. Det ska bli superkul!!!

Förresten, idag har jag snusat och gosat på en liten bebis. Eddie 8 mån (Agnetas barnbarn). Herregud, så mysig han är!!! Jag vill också ha!!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0