Nu är tjejen hemma

Elvira kom hem som hon skulle i fredags kväll. Skönt att ha henne hemma. Vi, dvs jag, Thilda och Tony och Gisela och Daniel (Ericas mamma och lillebror) var och hämtade tjejerna. Flyget landade tidigare än beräknat. Men tyvärr hade de otur med sina väskor. Ingen av deras egna samt den gemensamma väskan kom på bandet. Så vi fick anmäla dem saknade och sedan vänta på att de ska bli hemskjutsade och det blev de igår kväll.
 
Tjejerna hade haft det härligt. Träffat nya vänner, sett en del och shoppat en hel del :-). Så nu planeras nästa resa. De vill gärna åka tillbaka. Elvira har börjat prata om att åka som utbytesstudent ett år (hjäääälp!!!). Det är säkert en jättenyttig erfarenhet. Och om hon verkligen vill det, så får vi ju kolla upp möjligheterna, även om jag kommer att "gråta blod" av att vara ifrån Elvira så länge. Men å andra sidan finns det ju en anledning att hälsa på och jag kan ju skicka efter henne hem också, när det är lov.


Thilda fick dessa härliga "strössel" att ha på cupcakes när vi bakar. Små pussmunnar, hjärtan, dinosaurier, delfiner etc. Jättefina!!!

 
Vad vi är bortskämda. Jag och Thilda fick varsitt par converse. Thildas glittriga och mina bubbelgumsrosa. Vi har båda converse med höga skaft, så dessa var perfekta :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0