Tandläkaren, ny frisyr och nya stövlar

Idag har det varit blandad kompott på händelser. Jag bet av en tand härom dagen och har väntat på att min tandläkare skall ringa om ett återbud från en annan patient. Och yes, i morse när jag var på jobbet så ringde hon. Min tandis gjorde ett snyggt jobb. Efter tandläkaren åkte jag hem och jobbade.

Ganska skönt att jobba med bokslut hemifrån, jag blir inte störd ;-). Nej då, de är så snälla och förstående på kontoret, men ibland är det faktiskt ganska skönt att ha möjligheten att kunna jobba hemifrån.

Fick tid hos frisören idag också, helt otroligt, bingo. Så det blev både klippning och lite slingor. Och på väg hem med ny frisyr så "råkade" jag gå förbi Fabulous Shoes, i kvarteret där jag bor (visst är det lämpligt???). De hade REA. Så då hittade jag nya stövlar. De liknar inga jag redan har. Riktigt coola, lite udda.

Efter de roligheterna var det bara att gå hem och jobba igen. Danne hämtade Peter på Bromma flygplats och de skulle iväg på möte. Thilda hade gått till Wilma och Elvira var hos Tony. Så jag var helt solokvist och kunde jobba i lugn och ro till 7-tiden.

Förresten, i förrgår fick Anton, Julia och Miranda ett syskon då Dennis och Veronica födde en liten Hugo. Så söt. I helgen får vi nog komma och snusa på honom, gos.

Nu börjar "Svärdet och spiran" så nu får jag njuta ett par timmar.

Tjing!


Lilla Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0