Grått ute igår och nu är det sol igen :-)

Jag passade på att jobba lite igår, fast hemma, betalade lite fakturor och gjorde lönerna för juli. Sedan jobbade jag "hemma" också. Har tidigare börjat slipa trappan lite och nu har jag målat trappan svart första vändan. Jag har inte målat hela trappan utan bara stegen än så länge. Får se hur vi ska ha det. Jag börjar så här och känner efter, sen kanske jag målar sättstegen också. Hoppas det ska bli fint. Har funderat på det ett tag, så nu fick det äntligen bli av. En del har inte rekommenderat att måla trappan svart - "allt kommer att synas". Men det gör det ju när den är vit också. Vad är skillnaden???








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0