Långa, korta, superkorta...

...jeansshorts vill jag ha. Har ett par korta, lite baggy jeansshorts. Jag har också ett par gamla jeans som jag klippt av precis ovanför knät, snygga till högklackat. Nu vill jag ha ett par tajta, korta också. Tycker inte de jag har hittat ute är så som jag vill ha dem. Så nu är jag på jakt efter jeans att klippa av, för att få den absolut rätta längden. Jag är lite inne på att klippa av mina gamla Miss Sixty jeans som sitter så skönt över rumpan, de är tajta i låren också. Jag är bara rädd att jag ska ångra mig senare, när man "ska ha" den modellen igen. Men det är väl smällar man får ta. Innan jag klipper av dem så ska jag titta på second hand, där brukar man kunna göra klipp.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0