Hektisk vecka och snart semester

I den här veckan händer det mycket. Mycket, på jobbet, som skall avslutas och förberedas inför semestern.

Igår var jag på kontoret fm och sedan jobbade jag hemifrån, passade på att sitta i solen en timme. Gud så varmt och skönt det är och i poolen är det 29 grader, perfekt temp för mig. Thilda badar från morgon till kväll. Före middagen var vi i Kista en sväng, jag, Thilda och Thea. Lite shopping på rea blev det. Alla tre köpte bikini, jag och Thea köpte likadana ;-). Jag hittade också en härligt kornblå kort klänning/tunika.

På torsdag har vi möte med jobbet och sedan sommarfest. Vi ska få se våra nya lokaler och hur det ser ut nu när det börjar ta fart med byggnationen. Vår arkitekt kommer att informera om idéer och designkoncept. Det ska bli spännande. Samma dag kommer Maria (kusin vitamin) från Sundsvall och hälsar på, så henne får Thilda och Danne ta hand om.

På fredag hade jag tänkt att umgås med Maria och familjen hela dagen och kvällen. På lördag ska jag på tjejträff, jag tror vi blir ca 10-15 tjejer. Det är Hennrietta som dragit ihop det hela. Hon annonserade om tjejträff och senare utgång på Garbo (!!!). Garbo av alla ställen, det blir spännande. Jag gick inte ens där när jag bodde i Vinsta, ej heller när jag var boende i Sundbyberg. Vi ska i alla fall träffas hos Hennrietta och det är väl det som är det roliga. Att gå ut efter, brukar inte alltid vara en höjdare. Man har oftast roligast de timmar innan när man sitter och tjattrar om allt mellan himmel och jord. Det ska i alla fall bli jättekul.







Måste lägga ut bild på den här blusen och halsbandet också. Den hittade jag på Monki, av alla ställen. Var där med Elvira härom dagen och trodde inte att jag skulle kunna hitta något där. Superfin!!! Halsbandet från HM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0