Klänningarna som blev fel

Åh, så irriterande. Så kom då mina fina klänningar, trodde jag...
Jo, den ena blev rätt, men jag vet inte riktigt. Men den andra, den jag mest ville ha, blev en helt annan. Det såg inte ens i närheten ut som den jag hade beställt. Positiv som man är så tänkte jag, oj då, den mänskliga faktorn, det är ju lätt att det kan bli fel, när det packas. För det var inte jag som beställt fel, de hade märkt påsen fel. Så jag gick in för att beställa om den igen, före jag skickade tillbaka den som blev fel. Då fanns den inte kvar i min storlek... suck...
Så nu har jag letat och letat och hittat tre (!!!) nya klänningar att skicka efter. Det är ju perfekt att "prova" på nätet. Om du inte har tid att springa på stan så får du hem klänningarna och kan prova, med dina egna skor, och de du inte vill ha skickar du bara tillbaka. Superbt!!!
Hittade två klänningar och en top till Elvira också, får se om hon gillar dem. De två blommiga och toppen är Elviras.
Allt är beställt från www.bubbleroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0