Lång ledighet - kort arbetsvecka

Det börjar bli en vana. Kort arbetsvecka förra veckan. Lång helg, hela fem dagar. Denna vecka blir det endast fyra arbetsdagar, sedan bär det av till Italien i åtta dagar. Det blir cozy.

 

Helgen har varit härlig. En del fix hemma och matlagning för att fira en 40-åring hemma ;-). Det som inte skulle bli fest, eftersom vi ska resa bort så skulle bara familjen komma, resulterade i att 25 pers ramlade in (de närmast sörjande ;-)). Men det var bara kul. Danne blev så himla uppvaktad.

 

Mycket bad i poolen har det blivit. Jag tog mitt premiärdopp i förrgår, barnen jublade. De tycker jag är en badkruka. Och jag erkänner, jag vill att det ska vara minst 28 grader i vattnet, annars fryser jag ;-).

 

Idag har vi varit på nationaldagsfirande i Sundbyberg och tittat på Isa när hon var med och tävlade i talangtävlingen Julia, hon kom 2:a. Så superduktig tjej, hon är så grym, en riktig stjärna. Sedan kom Carina och Kajsa och träffade mig och Thilda, så såg vi Tomas di Leva. Han är ju bara för skön. Man blir lycklig av att höra honom.

 

Ska försöka lägga in lite blandade foton från helgen vid senare tillfälle. Nu ska jag upp och supporta Elvira inför hennes sista inlämning (bild) i morgon.
Tjing!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0