Besök på Skytteholm

Igår var jag på besök på en konferensanläggning. Det var ett härligt besök. Ett bra möte både arbetsmässigt, men även för själen. Det var riktigt ute på landet och bara 15-20 min från Brommaplan. Synd att det var så kallt. Jag kan verkligen tänka mig hur fint det är på sommaren, då det ligger precis vid vattnet. Jag är i full färd med att planera en chefskonferens för ca 60 pers. De två dagarna är fulltecknade med möten, men en rolig aktivitet ska jag planera in. Majoriteten är män (vi är ca 10 tjejer). Det lutar åt att det blir travrace med islandshästar som aktivitet. Jag är, och har aldrig varit, någon hästtjej, men herregud så söta hästarna är. 


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Där har jag och en annan glad tjej också varit och ridit :) Härligt ställe med gosiga hästar :))

2011-03-19 @ 14:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0