Härliga söndag

Vilken underbar söndag. Vaknade till klarblå himmel och sol. Thilda sov så länge att vi var tuvngna att väcka henne. Fick besök av svärfar och Eva. Senare gick vi ut och satte oss i lä på altanen och tog en kopp kaffe. Så underbart att få lite sol i ansiktet. Thilda lekte med Linnea och jag tog en tripp in till stan. Jag hade ett uppdrag att köpa present till Camilla som tagit sin examen på IHM Business School. Henne ska vi fira på lördag. Jag hade redan bestämt vad jag skulle köpa, så det gick fort. Raka spåret till NK, där de säljer X som jag skulle ha. Kan inte skriva vad, man vet ju aldrig ;-). När jag var i stan passade jag på att köpa en fin BH från Stella McCartney. Såg den på bild i en tidning som Sofie Fahrman hade lagt upp. Jag är ganska kräsen, tycker detta plagg är fruktansvärt obekvämt. Men denna är både fin och bekväm. Den blir snygg till någon vit skjorta el tröja  i sommar när man kanske fått lite färg på kroppen. Det känns ganska avlägset nu, men det kommer väl en dag. Kom hem till en god middag, första grillningen, entrecote och bakad potatis. Vi har sett Solsidan och jag säger bara Oh My God, detta program är verkligen veckans höjdpunkt. Nu har jag och Thilda läst i hennes bok och snart är det dags för natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0