Melodifestivalen

Igår var det Melodifestivalfinal och jag och Thilda hade turen att få följa med Marie och Enni till Globen på genrepet. Vi hade fått perfekta platser då Niklas (Maries man) hade fixat dem. Och att se genrepet live var perfekt. Jag hade inte velat vara där på själva finalen, då vill jag sitta hemma i soffan och mysa ;-).





Efter genrepet var vi hos Camilla och firade att hon tagit sin examen i Marknadsekonomi på IHM. Hon bjöd på bubbel och god mat. Av oss fick hon ett Dimacci armband i present. Jag köper alltid sådant jag vill ha själv. De är verkligen superfina, finns i hur många färger som helst och både i vit- och gulmetall. Camilla fick beige och gulmetall, snyggt till sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0