Buddha amulett - me love

Nu har jag hittat ett sätt att komma åt dem i Sverige. Söta Pernilla tipsade mig, och hon visste inte ens att jag var ute efter ett, en exakt sådan här amulett. När vi var i Thailand för 5 år sedan så köpte Sebastian en likadan amulett. Alla är unika, men de är samma typ, den i ett litet "glashus". Jag köpte aldrig någon och har ångrat det. Så när svågern åkte för ett par år sedan så bad jag honom köpa en till mig, men han hittade aldrig någon (eller så glömde han ;-P).

Så får jag ett mail från Pernilla igår där hon skickar en länk till dessa underbara halsband. Hon vet att jag är en "Buddha-tok". Det är en svensk tjej som köper dessa amuletter och gör halsband av dem. De är verkligen superfina. Företaget heter Cloud69 (www.cloud69.me).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0