De e min dag idag...

...och alla andra som fyller år :-)

 

Oj, så uppvaktad jag blivit. Igår hade vi fika hemma för familj och vänner. Mamma, Pappa, Carina, Kajsa, Pia, Embla, Truls, Dennis, Anton, Julia, Hugo, Irene, Richard och Kevin var på besök. Självklart var Danne och alla mina fina barn med också.


Det blev inget hembakat, sånt har jag inte haft tid med, utan köpekakor, bullar och marängswiss. De e gott de ;-).

Fina presenter fick jag också, herregud man skulle kunnat tro att jag fyllde jämnt.


Madonnastaty från Sebbe och Elvira och Amaronevin från Dennis & Co


Härliga hår- och kroppsprodukter från Carina och berlock från Sebbe och Elvira (på andra sidan står det Mamma, så sött <3)


RVB solfoundation, med solskyddafaktor, och ögonskugga från Irene & Co och pengar av Mamma och Pappa (sponsring till skinnjacka??? vi får se)


Chokladhjärtan från Emil och macarones från Sebbe och Elvira

 

I morse sjöng Thilda och Danne för mig och så fick jag presenter igen. Jag måste ha varit JÄTTESNÄLL :-P. Fick en Desigual top/tunika och en söt blus. Jag ska lägga in bilder senare.

 

Sen kom jag till jobbet idag och blev ännu mer uppvaktad (!!!).



Eleni hade bakat cupcakes till mig och av Agneta fick jag en fin blomma, i en zinkkruka, som jag kan plantera ute


Fina blommor fick jag av cheferna och godis.

 

I kväll har vi grillat hemma och alla barnen och Emil har varit hemma och ätit. Till efterrätt åt vi Elenis goda cupcakes, som var gudomliga.

 

Nu är det dags för sängen, vi ska upp kl 5 i morgon bitti. Kl 5 på en lördag??? Japp, näst sista helgen med danstävlingar för denna termin. Det bär av till Falun och det blir nog tufft, 700 dansare är anmälda. Det är bara att hålla tummarna för alla duktiga Bumpy Feet dansare. Jag säger bara - All in!!!

 

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0