En dag kvar -> fredag <3

Den här dagen har gått snabbt. Var på affärslunch tillsammans med två kollegor och vår försäkringsmäklare på Griffin's Steakhouse. Superb affärslunch och jag är tacksam att det inte var julbord. Julmaten kan jag vänta med till julafton.

Har skjutsat Flingan till Pappa Tony, så nu är det hans tur att få njuta av henne en vecka. Men jag brukar inte behöva längta så mycket, för vi brukar ofta ses en sväng, då och då, när hon poppar förbi <3.

Nu sitter jag på dansen, och tittar, och väntar på att den ska sluta och jag ska skjutsa hem fyra härliga tjejer. En av dem var en buse idag, då hon gick in och facerapade mig. Hon ska få igen, när on minst anar det, mohahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0