En hel helg har gått...

...och vi har fått massor gjort och ändå har det känts som en avkopplande helg.

I fredags kväll var det fullt ös hemma, med 14 st 11-åriga tjejer hemma. Thilda hade tjejfest. Hon var jättenöjd och gästerna verkade ha haft kul.

I lördags hade vi VÄRSTA röjardagen hemma. Vi rensade och fick ihop en hel BIG BAG (my God!!!). Thilda var hos Emelie, och de åkte med Marie till Sollentuna C. Så jag och Elvira gjorde likadant. Jag hade ju hört av en kollaga på jobbet att en skoaffär skulle upphöra och de hade utförsäljning. Det blev ett par vita Converse All Star. Elvira har ju använt mina så de är, skulle jag säga, gråsvarta och inte vita längre. Själv har hon svarta, och det kanske är lika bra, hihihi. Men dessa skor ger du sjuttsingen i Flingan!!! ;-). De är Mammas och ingen annans <3.

Idag har Elvira suttit och pluggat till en inlämning och jag har suttit bredvid och varit kreativ och målat färdigt en tavla. Nja, jag är ingen konstnär, men kul är det. Det är alltså roligare än det blir bra, helt enkelt. Men det är bra för själen.

Snart dags för middag och sedan är det hämtning på dans som gäller.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0