Frisör till yrket???

Gick hem tidigare från jobbet idag. Jag var inte ensam om det. Vi fick strömavbrott och då kände jag och flera av oss att man lika gärna kunde jobba hemifrån. Har "pillat" på en organisationsplan för våra tre koncerner, inkl dotterbolag, inom Midroc Europe. Det är inte några bolag... :-/

Ikväll har jag agerat frisör. Jag hann med att göra slingor både på Elvira och Thilda. De såg fin ut och de blev nöjda. De är blonda i vanliga fall och nu är de ännu ljusare, riktiga lintottar.

Vi har nog bestämt oss för att köpa köksstolarna :-). Får se om jag hinner åka och provsitta och beställa i morgon. Annars får jag göra det efter helgen. För i helgen är det danstlävlingar igen, denna gång Rikstävling i disco. Så på fredag bär det av till Falun.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0