Nya stolar eller inte??? Det är frågan...

Var och tittade på stolarna som jag funderat på ett tag. Blev lite besviken. De var lägre än jag förväntade mig, sitthöjden endast 44 cm, suck... Men det kan bli ännu bättre. Vi ska flytta kontoret och inga möbler ska flyttas med. Jag inredde två rum på kontoret tidigare och köpte in schyssta stolar och bord till ett av konferensrummen, "Akvariet". Så jag har tingat på att få köpa loss 6 st av dessa stolar. Ja, jag betalar ju inte hur mycket som helst för dem. De var från BoConcept och var ganska dyra då jag köpte in dem. Men de är supersköna att sitta i och jag tror de kommer att passa perfekt till vårat ekbord och definitivt jättesnyggt till vår nya ullmatta. Så nu är det bara att börja buda ;-).

Här nedan är stolen. Fast den vi har på jobbet är snyggare. Den är i tyg som har struktur i färgen grått, med lite glans, nästan lite silver i strukturen. Och förresten är det bordet på  bilden vi har på jobbet också, fast vitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0