Elvira kom hem igår, och gick...

Elvira har varit hos Pappa Tony och kom hem igår. Hon kom hem och åt av kantarellsoppan (som jag lagade på de goda Fälökantarellerna, som vi fick förra helgen). Vi satt hemma och pratade en stund, sedan stack hon till Sebastians lägenhet med Lotten. Sebastian åkte till Amsterdam igår med kompisar över helgen och lägenheten står tom. Så det var inte länge man fick njuta av hennes uppenbarelse. Men, men så är det att ha barn, man har dem till låns. Och jag har varit bortskämd med att Elvira är hemma så mycket. Men jag är jätteglad att hon och Lotten kommer så bra överens, Lotten som egentligen är Sebastians kompis. Hon är verkligen en supertrevlig tjej.

Älskar dig miljooooooner varv runt jorden och tillbaka, min fina tjej <3





Kommentarer
Postat av: E l v i r a

HAHA! Du är go du mamma! :D



Älskar dig också finaste mamma. <3

Miljoooooner varv runt jorden och tillbaks! <3



Btw, Sebastian är i Amsterdam! ;)

2011-10-07 @ 12:13:45
URL: http://lillvalpen.blogg.se/
Postat av: E l v i r a

HAHA! Du är go du mamma! :D



Älskar dig också finaste mamma. <3

Miljoooooner varv runt jorden och tillbaks! <3



Btw, Sebastian är i Amsterdam! ;)

2011-10-07 @ 12:13:45
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0