Middag hos Annelie

Igår var jag tillsammans med några arbetskollegor hemma hos en "gammal" kollega som nu har beslutat sig för att lämna Stockholm för Helsingborg. Hon bor iofs redan i Helsingborg, men nu ska hon ta steget och lämna sin lägenhet och starta "på riktigt" nere i vackra Skåne. Men jag är alldeles säker på att hon kommer att fortsätta glädja oss med besök lite då och då. Det är vi tacksamma för. Och jag får ta mig i kragen och ringa nästa gång jag är i Helsingborg, helt enkelt.

Fina Annelie bjöd på en fantastisk 3-rätters middag, gott vin och avslutade, på topp, med kaffe och hemgjord tryffel (med smak av hallon och chilli). My God!!! Jag var proppmätt när jag blev hämtad av Danne och Thilda.

Jag fotade med mobiltelefon och vi hade cozy belysning, därav den dåliga bildkvaliteten ;).


Värdinnan


Eleni


Rita och Agneta


Pannacotta med hallon och mango i botten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0