Det är bara att inse...

... jag börjar bli äldre :)

Såg en gammal "fling" på TV. Och inser att inte bara jag har blivit äldre. När jag såg honom, så kom det upp massor av minnen. Även om jag känner mig som 25, så är jag inte det längre - tuff shit ;). Och egentligen vet jag inte om jag skulle vilja vara där igen. För då skulle jag ju inte ha allt det jag har "i bagaget" och det vill jag ju, för allt i världen, inte vara utan.

Saknar mina, fina väninnor som jag tyvärr inte hinner träffa så ofta. Vi har så mycket historia ihop, så många underbara minnen tillsammans. Ni vet vilka ni är <3. Varför hinner vi inte med??? Men nu ska vi inte skaffa oss mer dåligt samvete, girls. Även om vi inte ses "hela tiden" så vet vi att vi finns och kommer alltid att göra för varandra, i med och motgång. Älskar er!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0