En hjälpande hand

Den här helgen har varit en lugn och härlig helg. Trots att jag både har varit flyttdam och frisör.

Idag var jag och hjälpte Bella några timmar för att hon ska hinna färdigt i lillhuset och kunna flytta in så fort som möjligt. Vi bar möbler och monterade ihop en familjesäng. Allt gick fint då jag hade med mig både skruvdragare och sexkantsnyckel (hmmm...). Med de verktygen så finns det ingen som kan stoppa en ;-).

Jag har även varit frisör till yrket i helgen, har gjort tre stycken slingningar. På en helg - det ni.

Nu dags för sängen (på tok för sent, då jag har känt mig lite hängig i helgen och går på Ipren). I morgon är det jobb och möte och tisdag-onsdag konferens med övernattning.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0