Ibland hinner man hur mycket som helst

Har varit ensam hemma några dagar. Inte helt ensam, mina tjejer har varit hemma. När jag är det, så går det mesta på rutin. Det måste det göra för att det ska fungera, med allt man ska fixa. Denna vecka har vi hämtning på dansen 3 kvällar. Det ska vara middag innan dans och efter dans. Men allt går inte på rutin. Vi brukar ha lite tjej-mys-tid hemma också. Det är härligt. Igår kväll, när inte Thilda hade dans, då hade vi, som Thilda kallar det, SPA-kväll. Vi gjorde inpackning i håret och ansiktsmask. Satt och mös framför TV:n med te och grönsaker med dipp (inte godis, ajabaja ;-)).

Idag har jag både hunnit jobba, haft engelska kurs 1,5 tim, varit hemma när Thilda kom från skolan, jobbat hemifrån, handlat present till Linnea och middag, dammsugit (gud så intressant), bäddat sängen (det hör inte till vanligheterna på vardagarna) och fyllt i en utvärdering. Nu väntar hämtning på dansen kl 9. Egentligen skulle jag just nu, kl är 8, vilja gå och lägga mig. Men, men snart så, men då är jag väl inte trött längre.

Sweet dreams...


Kommentarer
Postat av: Moony

Sv: det tog ca 2 veckor från att jag beställde dom till att dom kom. själva skorna kostade runt 500 men med frakt o allt kostade det ca 1000.. om du tar typ saken i 'korgen' så kan du se exakt hur mkt det kommer kosta och hur lång tid det tar :P Och den minsta storleken som finns (på den sidan) är 5.5 (vilket är 3½ i converse-storlek), men den skulle nog passa henne ganska bra :3

2011-09-16 @ 07:55:48
URL: http://sskelanimals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0