Konferens med jobbet

Har varit på konferens i två dagar med jobbet. Kom hem igår eftermiddag och känner, tyvärr, fortfarande av förkylningen som började i fredags. Känner mig i och för sig bättre men rösten  har försvunnit, låter som om jag har druckit massa whiskey och det har jag inte. Får ringa polisen och anmäla den försvunnen helt enkelt, rösten alltså, hihihi.

Konferensen hade jag bokat på Rånäs Slott. Vi var 43 personer. Av de 43 personerna var vi 4 tjejer (!!!). Rånäs Slott kan jag verkligen rekommendera att åka till, privat, på helgen. Slottet ligger i jättefina omgivningar precis vid sjön Skedviken. Slottet har brygga med bastuhus och bubbelpooler på bryggan. I slottsbyggnaden har de ett SPA. Och maten var verkligen fantastisk.

Mitt rum, som jag bodde i, är ett dubbelrum som är så fint inrett. Jag kommenterade det rummet när jag var på visning på slottet, i våras, och Marina, på Rånäs, kom ihåg det och hade bokat mig i det rummet. Det var gulligt. 

Lite bilder nedan, men tyvärr lite avskalat, då jag inte kan "hänga ut" mina arbetskollegor ;).

Här var vi på väg ner till ängen vid bryggan för att prova på Qigong, som ingen av oss tidigare hade gjort. Jag hade bokat in Fia Hobbs. Fia har mer än 20 års erfarenhet av friskvård, stresshantering och Qigong och har Master examen i medicinsk Qigong. Hon driver eget företag i Stockholm och har även arbetat i New York.

 


Mitt fina rum


Fint sken i taket från lampan och fin utsikt från mitt fönster


Cool väggprydnad ovanför sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0