Sebastian fyller år <3

Idag fyller min stora kille 24 år. Känner mig sentimental, men tiden går fort, alldeles för fort.

Igår blev han firade av lite kompisar och var nog uppe för sent för att orka upp på morgonen och jobba. Men, man fyller ju bara år en gång om året. Det var tur att jag ringde och grattade honom tidigt i morse ;-).

Ikväll blev det kalas. Mamma, Pappa, Syrran med familj och Tony och Tonga var här hemma och firade honom. Sebastian har en inneboende så vi tyckte vi lika gärna kunde vara här. Av oss fick han en Replay t-shirt, en cool galge (en till samlingen) med Frank Zappa på och bidrag till en resa (ev i november).

Här nedan är han liten och go. Och mycket stolt över fångsten. Redan här såg lillasyster Elvira upp till honom. Kolla blicken ;-). Och hon har lyckats få låna hans Turtles spel, hihihi. Så söta.



Här är han "stor" och lika go. Min fina kille <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0