Ett par veckor har gått

Oj, så länge sedan det var jag bloggade...

Fjällenhelgen med tjejerna var superduper, som vanligt. Det enda var att det slutade med att jag insjuknade natten mellan lördag och söndag, i influensa. Så jag var hemma från jobbet hela förra veckan. Låg i 39 graders feber i 5 dagar. Herregud, kommer inte ihåg när jag var så här sjuk sist. Till råga på allt så delade jag med mig till 3 av mina väninnor :(. De skulle inte lånat mitt läppglans ;). Men, men nu är det bara framåt som gäller igen och längtan till våren är ENORM.

Igår var jag på kroppsmätning på Sturebadet Haga. Och det var en glad överraskning. Jag vägde in mig på 57,4 kg och efter kontroll på vågen av vätske- och fettmängd slutade resultatet på mellan Bra och Utmärkt. Vad nu det innebär??? ;). Jo, jag behöver bygga lite mer muskler, så ett pass i veckan med styrketräning ska jag försöka få in. Men, jag tycker ju inte det är så roligt. Jag vill hellre dansträna, typ Zumba eller liknande. Det är ju så härligt befriande. Jag får väl bita ihop, helt enkelt.

Just nu är det tyst hemma i huset. Elvira är hos Pappa Tony, Thilda är på dans och Danne sitter och väntar på att matchen mellan AIK och Skellefteå AIK ska börja. Jag också, för den delen. Tokspännande!!! Vi håller alla tummar och tår vi har.

På fredag åker min Flingeling ensam, med kompisar, utomlands för första gången, utan Mamma (!!!). Shit, hur ska det gå??? Jag kommer vara lite halvnojig. Jag är inte orolig för att Elvira ska göra "dumma" saker. Jag litar på henne, hon är en klok tjej. Men allt runt omkring. Suck, jag kommer aldrig att sluta oroa mig.  Svarar hon inte i telefonen när jag ringer får hon ALDRIG mer åka någonstans utan mig ;).

Kunde inte låta bli att fota bussen framför mig idag :-))).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0