Konferens dag 2

Ja, då var dag 2 för konferensen avklarad. Denna dag var vi på en annan konferensanläggning, Hufvudsta Gård. Inte det mest optimala, att byta konferensanläggning dag 2, men tvunget då vi, för sent, beslutade oss för att bli flera än vi tänkt dag 2 från början. Men då bokade jag, i min smak, ett finare och mer gemytligare ställe. De är dock inget hotell utan en plats för "mat & möten".

Vi var 55 pers i deras stora lokal Balsalen, det var verkligen på håret. Hufvudsta Gård är ett perfekt ställe, som jag verkligen kan rekommendera, för mindre grupper upp till kanske 40 pers. De har verkligen snyggt inredda konferens-/styrelserum. Speciellt de mindre rummen.

För att inte hamna i den här situationen igen skall jag gå till jobbet i morgon och redan nu, preliminärboka, inför höstens konferens i september. Jag vet vilket ställe jag ska testa denna gång. Så nu måste jag åka på en visning, har inte själv varit där tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0