Långhelg :)

Vilken underbar fredag!!! Extra underbar är denna fredag eftersom det snart är långledigt, hela 4 dagar, och soligt är det också. Det finns hopp om att det kommer en vår och en sommar. 

Idag har jag haft ett viktigt uppdrag. Uppdraget var att köpa födelsedagspresent till en man som fyller år i helgen. Vad köper man då till en man, som är ungdomlig av sig, och ska fylla 50 år??? Inte lätt. Det blev, NK:s juvelavdelning, ett par manchettknappar från Bulgari och en jättesnygg skjorta från Eton. Jag hoppas att han blir glad.

När jag stod och väntade på min tur, såg jag skoavdelningen i ögonvrån. Men, Herre Gud, kan man bli kär i ett par skor??? Jaa, jag kan det ;). 

                            Dessa härligheter kommer från Chloé och kostar 5800 kr (!!!)
        

                            Helt plötsligt blev ju dessa, från Whyred, jättebilliga ;), endast 2800 kr 
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0