Ett sorgligt besked

Igår fick jag ett sorgligt besked. Lennart somnade igår in efter en tids sjukdom. I och för sig har det varit väntat, för sista tiden har han varit jättesjuk och det har bara gått åt ett håll. Men det spelar ingen roll, lika sorgligt är det ändå. Mina tankar går till Lennarts nära och kära.

Lennart har funnits med sedan dag 1, då jag började jobba på min arbetsplats. Han är far till mina chefer och har varit verksam inom bolaget hela tiden, trots att han haft åldern inne för pension. Lennart hade alltid många järn i elden och hade aldrig tid att sitta stil och sluta arbeta.

Han var otroligt karismatisk, hade ett stort hjärta och var en mycket varm person. Jag kommer att sakna Lennarts telefonsamtal och björnkramar, som jag alltid fick när han kom in på kontoret. Jag vet att det är många med mig som kommer att sakna honom oerhört.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0