Springa, springa, springa...

Det har blivit mycket springande sista tiden. Jag brukar generellt inte vara så duktig att träna på semestern. Men denna semester har jag faktiskt varit det. Jag känner mig så nöjd med mig själv. Det har blivit olika distanser 3, 5, 6, 7,5, 9 och 10 km. De senaste dagarna har det blivit ganska mycket. I förrgår sprang jag 3 km med Thilda, igår sprang jag 7,5 km och nu är jag precis hemkommen från en 5 km-runda i Ursvik. Det är verkligen så skönt när man kommit igång.

Har hittat en sida på nätet där man kan kolla upp cykelvägar och avstånd, www.cykla.stockholm.se. Så nu har jag undersökt vägarna och avståndet mellan hemmet och jobbet. Det är totalt 10,5 km, så den vägen ska jag försöka mig på en dag.


I morgon kommer min Flinga hem!!! Jag längtar!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0