Elvira i Beijing

Nu har jag avverkat 4 semesterveckor. Eller inte 4 hela veckor, jag har jobbat några dagar under semestern. Så denna vecka tänkte jag mjukstarta. Jag ska rapportera halvåret på fredag och jag är i princip klar, men kommer göra det sista nu i början av veckan. Sen ska jag vara ledig på onsdag och torsdag, för på onsdag ska jag hämta Elvira på Arlanda :D.

Tänk att Elvira har varit borta i 3 veckor. Vi har nog aldrig varit i från varandra så länge förut, så det har säkert varit nyttigt, både för henne och för mig ;). Det ska bli så kul att se, förhoppningsvis, en massa bilder hon har tagit och höra om allt hon varit med om mer i detalj. Jag säker på att Elvira har lärt sig en hel del om sig själv, bl a att bara vara själv och ta hand om sig själv, som hon blev tvungen till under 6 dagar. Inget ont som inte har något gott med sig ;). Hon fick några nya vänner, från olika länder, som bl a pluggade kinesiska i Beijing.

Jag har haft turen att kunna ha kontakt med henne varje dag, då hon skaffade sig en kinesisk telefon med simkort, så jag har ringt i princip gratis till henne via ett speciellt Asia telefonkort. Superbra!!! :). I fredags landade Pappa Tony i Beijing, så han och Elvira kommer totalt få 5 dagar tillsammans innan Elvira åker tillbaka till Sverige.

Det ska bli skönt att få hem henne igen <3.


lilla fis-Elvira ;)


Mamma och dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0