Andra advent

Helgen har gått snabbt, som vanligt, ändå har jag hunnit med mycket. Då jag kände mig piggare igår och vi inte hade någon danstävling, så passade vi på att göra lite allt möjligt, som vi inte hinner annars. Thilda var på födelsedagskalas med bowling och lite annat. Vi åkte en sväng in till stan, köpte en julklapp, till den större tjejen i familjen ;), bytte en present, åkte förbi och levererade Grännagodisar till Görel, som ska skickas med i de internationella julklapparna från jobbet. Vi våldgästade Marie och Elton på fika :). 
 
Idag försökte jag mig på en löparrunda i det underbara soliga vintervädret, 6,5 km blev det, men jäklar jag har fortfarande ont i knät sedan In Shape-passet för 2,5 v sedan :(. Vet inte vad som hänt. Tråkigt när jag vill träna och det gör så ont efteråt.
 
Har skjutsat Sebastian och Jessie till Arlanda. Nu sitter de på flygplanet och om 20 min lyfter de för Thailand i 2 veckor :). Härligt för dem. Jessie har dykcert så det ska tydligen Sebastan också göra. Jag är helt säker på att de kommer att få det underbart. Puss på dem <3.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0