Clarion Hotel Arlanda

Nu är Petter Stordalen ägare till ännu ett hotell i Nordic Choice Hotellkedjan. Nordic Choice är störst i Sverige till antalet hotell. Clarion Hotel Arlanda Airport öppnade i november, ligger mellan terminal 4 och 5. Hotellet är 13 våningar högt och har 414 rum.

Idag var jag på visning av hotell- och konferensanläggningen, som jag redan bokat till i februari. Jag blev glatt överraskad av detta hotell, jag fick verkligen ingen känsla av "flygplats". Det är ett miljöhotell som är mycket snyggt inrett, inredaren har verkligen tänkt på detaljerna.

Hotellet har gym och i mars/april kommer en utomhuspool på våning 12 stå klar. På våning 13 har de konstutställning, nu med fotografen Mattias Klum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0