Alla mina fina <3

Jag vet är det är "tok-kommersiellt" att handla present på "alla hjärtans dag". Blommorna kostar tre ggr så mycket och mycket annat också, för den delen. Jag hörde av en gammal arbetskollega, som varit ute med sitt barnbarn, och vid Blomsterhallen på Birger Jarlsg, sett fina ballonger till salu. De var röda och det stod I Love You på dem. De gick in och frågade vad de kostade, - Tusen kronor styck, svarade expediten. Hmmmm.... Jag kan bara konstatera att det måste ha varit STORA ballonger :-/.

I alla fall så, föll jag för trycket, och handlade några smågrejer till "mina fina". Danne fick boken Coola Pappor av Martin Melin, Sebbe fick en liten "sponsring" ;) och tjejerna fick buskapshalsband, med speciella buskap för just dem. Jag har sagt åt dem att de måste läsa dem flera ggr om dagen :).





Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Jag älskar dig miljooooooner varv runt jorden och tillbaka världens finaste mamma! <3

2012-02-16 @ 23:40:21
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0