"Mamma tapetserare"

Vilken tur jag har som har en mamma som gått tapetserarkurs, eftersom jag vill klä om en fåtölj hemma :). Det är en gammal fåtölj, som stod hemma hos Morfar <3. Den står just nu i vardagsrummet med ett skynke över sig i New England stil. Så nu står jag i valet och kvalet och funderar vad det ska bli för stil på fåtöljen. Antingen ska den smälta in med övrig inredning, då det går i beige/vitt/grått i vardagsrummet. Eller så ska den verkligen sticka ut. Jag skulle ju tycka att det sistnämnda var mer kul och egentligen lite mer "jag". Det finns ju en hel uppsjö av tyger. Har tidigare tittat på Designers Guilds tyger. De har ju tyger både i lugna färger/mönster och mer uppseendeväckande tyger.

Alla tyger nedan är från Designers Guild. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0