Bokslut och träning

Nytt år och nya möjligheter...

Snart ska böckerna stängas för 2011 och det innebär bokslutsarbete. Tur att jag har så varierande arbetsuppgifter. Jag får grotta ner mig i bokföringsarbete, boka och planera konferenser och i nästa stund åka på visning av hotell/konferensanäggning och mer därtill.

Vi har ju flyttat kontoret från Rissne till Frösunda och har då sådan tur att vi fått årskort på Sturebadet Haga. Hur lyxigt är inte det??? Så nu måste vi utforska de olika passen. Vi kör igång med gymping i morgon kl 11 (hahaha). Vi får nog träffa självaste fru Lanefelt ;-). Det låter lite fånigt med gymping, men jag ska inte vara kaxig, testa måste jag ju. Det är klart, det låter ju inte lika coolt som kickboxning. Annars finns det mycket att välja på och det är ju verkligen superfint på Sturebadet. Man blir lugn bara man kommer innanför dörrarna.

 

Min arbetsplats


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0