Födelsedagar x 2

I lördags överraskade vi Bella (bredvid mig längst till vänster), som fyllde 40 år på julafton. Det var jag, Marie, Irene, Lotta o Lotta som hade planerat överraskningen. Vi var hemma hos Irene och åt mat och drack bubbel. Jag förberedde en del redan på fredagen och sedan träffades vi och handlade resterande mat tillsammans. Marie köpte presenten från oss alla. Hon hade önskat sig en pulsklocka, så det blev det. Hon blev jätteglad. Efter middagen så blev det utgång. En sväng (mycket liten) på Golden Hits. Jag säger bara... My God... hmmm... dit går vi inte tillbaka. Så gick vi vidare till Riche, varför ändra på ett vinnande koncept ;-). Men det var tokmycket folk ute. Man kunde inte ens ta sig fram där inne. Allt som oftast är det ju roligast före man går ut. Mycket  tjatter och skratt. Härliga tjejer!!! Och dessa härliga tjejer ska jag få njuta av snart igen. En weekend i Sälen vecka 12 <3.

Suddigt... men det är vi ;-)



Nästan uppätet...



Efterrätten, vaniljpannacotta med blåbär och limesocker




Idag fyller Syster Yster 51 år, så igår var vi och grattade storasyster. Till henne köpte vi, Elvira kom på, ett fint skal (guldfärgat) till hennes nya telefon, och ett armand (Edblad & Co). Thilda har gjort det fina rosa paketet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0