Äntligen sommar

Är det äntligen sommar? Idag har det i alla fall varit underbart väder.

Semestern har inte börjat ännu, jag har bara smygstartat lite. Jag och Elvira, som sommarjobbar hos mig, gick från jobbet vid halv 3-tiden, bara för att det var så underbart väder. Satte mig i en solstol på altanen och bara njöt, slumrade till lite faktiskt.

Sebastian, Jessie och Thilda kom hem från Skansen och hoppade direkt i poolen.

Sen stack jag, Danne och Thilda till Grimsta och sprang i spåret. Efter löparrundan tog jag premiärdoppet i poolen. Kors i taket ;). Men nu var det lagom temperatur, 28 grader :))). Kan det inte få vara så här nu? Jag älskar värmen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0