Löparskorna på

Det har varit uppehåll med zumbaträningen ett tag och jag har istället varit ute och sprungit en del. Jag måste slå mig för bröstet lite och säga att jag varit ganska duktig. Det har blivit några gånger per vecka, ca 3-4 gånger, och varje gång har jag sprungit 5,5 km, eller närmare 7 km, beroende på vilken runda eller vilket spår det blivit. Det är verkligen så himla skönt och jag mår så bra när jag har sprungit.

Jag har bra löparskor, som jag investerade i förra året, från Löplabbet. Jag har även schyssta löparkläder, som vi blev sponsrade med när vi förra året tränade löpteknik med Malin Ewerlöf Krepp, genom jobbet. Men även om jag har det, så finns det ju en uppsjö av underbara löparkläder i härliga färger, som man kan bli lycklig bara av att titta på.

Undrar om jag blir snabbare med dessa löparkläder??? ;)

Foto via sportamore.se

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0