Semester

Londonresan var superhärlig. Jag får flashbacks till mitt "gamla" 80-tal varje gång jag landar i denna underbara stad. Jag skulle verkligen kunna bosätta mig här igen för en tid. London har verkligen allt.

Vi roade oss bl a med att se oss omkring. Det var första gången Thilda var i London, så lite kulturella var vi förstås också. Det tvingade ;) jag Elvira till också när hon och jag var i London tillsammans. Sedan blev det förstås en del shopping också och måltider på härliga restauranger.

Jag gjorde två köp och det var ett par riktiga fynd från Michael Kors. I love them!!!

Nu är vi hemma i Stockholm och umgås med fam Häggkvist, som är här på besök. På söndag åker vi till Helsingborg och besöker just fam Häggkvist. Oss blir de inte av med så lätt... ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0