Massor av firande

I helgen har det varit massor av firande. I fredags var det ett jättelyckat studentfirande. Anton har blivit stor och gått ut skolan.

Igår firade vi Danne, som egentligen fyller år idag. Vi hade lite mat och dryck hemma med de närmaste. Idag har jag varit på 70-årsuppvaktning av fina Roland, från gamla Spintab. Härligt att träffa hela gamla lunchgänget igen :). Nu är helgen slut och i morgon är det jobb och zumbaträning igen, jajamensan.

Jag är så supernöjd och glad över min nya klänning, från Oasis, som jag haft på mig både på studentuppvaktning och födelsedagsfirande i helgen. Superskön är den och jag kommer ha massor av glädje av den i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0