Ändrade matvanor

Jag har ju slutat äta bröd, undviker pasta och ris och sådant som innehåller mjöl. Och jag mår så bra :).

I första hand började jag undvika det för att jag verkligen märkte att jag inte mådde bra av det. Har tagit allergiprover, men det visar inte på allergi. Men, som läkaren säger, du är garanterat överkänslig.

Jag som älskar nötter och fröer. av alla de slag, har gjort en upptäckt ;). På vår ICA butik hittade jag en ny produkt och ikväll har jag "bakat" knäckebröd. Jättegott var det!!! Det blir härligt till frukosten i morgon bitti.

På hemsidan www.ewalie.se hittade jag även lite bra tips och recept. Helt klart värt att gå in och kika på, om ni är inne på samma linje som mig.

Njut, med gott samvete <3


Kommentarer
Postat av: En blandad kompott

Tack för tipset!

2012-05-10 @ 23:53:48
URL: http://en-blandadkompott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0