En härlig helg

Tänk så uppvaktad jag har blivit av mina nära och kära. Härlig familj och vänner jag har. I onsdags var mamma, pappa, syrran med man hos mig. Igår kom några av mina härliga väninnor (Carina, Pia och Irene) hem och grattade mig, ett par av dem med barn med sig. Självklart var familjen med också, däribland syrrans bonusdotter, Camilla, och Sebbes tjej, Jessie. Och sist men inte minst så var Thildas kompis Emelie här också.

Det var inget barnkalas ;), så det blev fisksoppa, aioli, tapenade, bröd och vin. Efter blev det kaffe med olika sorters choklad.


1 min över 12 i natt ringde mina fina vänninor, Bella och Marie, och sjöng för mig :-).
Idag har det varit en härligt slapp dag. Jag har mest bara varit. Vi har haft fikabesök av svärfar med fru, jag har suttit med en kaffe i solen på altanen och bläddrat i en inredningstidning (som jag fick av snälla Marie), ätit rester av fisksoppan, läst igenom Elviras skolarbete, som hon har inlämning på ikväll. En helt vanlig härlig dag, mao :).


Senare när Thilda kommer hem från dansen ska vi ha lite familjemys.


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0