I 5 dagar...

...har jag varit ledig och det har varit jätteskönt. Har varit dålig på att uppdatera mig. Men här kommer lite info ;). 

I fredags började SM i Göteborg och vi passade på att ta en sväng till Helsingborg, för att hälsa på härliga familjen Häggkvist. Vi åkte till dem direkt efter jobbet i onsdags och hamnade tyvärr i värsta köerna. Det tog 7,5 tim istället för 5 :(.

Helgen har både bjudit på dans och Lisebergsbesök (fredag och lördag). Vi bodde precis mitt emot Liseberg, på Gothia Towers, och danstävlingen var i Congresshallen i samma hus som hotellet, så det var perfekt. Bästa placeringen, för Thilda, denna helg var gruppen som hamnade på 9:e plats. Bra jobbat tjejer!!!

Felicia och Thilda, när vi var i Väla köpcentrum


Min goda sashimisallad


Shoppat till Elvira :)


Strecthing inför gruppdansen


Emelie och Thilda färdiga för att dansa grupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0