I fem dagar...

...är jag ledig och vi sitter i bilen på väg till Helsingborg. På fredag börjar Disco SM och vi passar på att ta en sväng till Skåne för att hälsa på härliga familjen Häggkvist.

I går var jag och firade Irene, tillsammans med Görel. Vi åt fantastisk mat på Boqueria i MOOD Gallerian, spanska tapas och rosevin. Mest skaldjur blev det för min del. Efter det gick vi en sväng till Riche. Varför ändra på ett vinnande koncept??? ;)

Se nedan före- och efterbild på mina knivmusslor :). Så gott att jag tog två portioner av denna tapas. De var tillagade med chili, vitlök, lime, koriander, japansk soja och, skulle jag tro, risvinäger. Verkligen gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0