Computer bag

Har sett en en ny datorväska till min nya dator. Den nya är storleken mindre och mycket lättare. Så underbart skönt när man släpar datorn så mycket fram och tillbaka. Eftersom jag jobbar med två skärmar på kontoret, så var det en självklarhet att denna gång skaffa en mindre bärbar, så nu passar inte min gamla datorväska. Jo, den går i, men den känns så otymplig och är ganska tung i sig. Hittade den här ljuvliga, lätta och fina datorväska från Marc by Marc Jacobs, Pretty Nylon, när jag var i stan igår. Kanske något att önska sig av jultomten ;).
 
Svart eller beige? Vad tycker ni??? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elvirus

Kan inte ja få den gamla om du ska skaffa en ny? ;)
puuusss <3

Svar: Absolut :). Självklart ;). Puss <3
Lena Isaksson

2012-12-05 @ 21:48:23
URL: http://lvirus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0