Fredag - höstlov

Idag har vi haft höstlov, dvs barnen har höstlov och jag har haft semester idag. Härliga fredag!!!

Jag och Thilda började med att träffa Marie och Ennie vid Universitetet. Vi gick på Cosmonova och såg filmen "Born to be wild". Underbar film om två kvinnor som vigt sitt liv åt att ta hand om djurbebisar. Den ena kvinnan i Borneo och orangutanger och den andra i Kenya och elefanter. Så söt...

Efter det åkte vi in till stan för lite shopping. Vi hann med en butik innan vi blev hungriga på lunch. Vi var lääääänge i den butiken ;). Lunch åt vi på East, gott, tyckte jag och Marie ;). Vi fick var sitt glas vitt till. Hur ofta får man det på en fredagslunch? Elton och Niclas kom också och åt lunch.

Tyvärr var vi, jag och Thilda, tvungna att dra hemåt i tid. Ni vet, dansträning inför danstävling i morgon. Men nästa gång tjejer, då blir det helkväll också ;).

Kram till er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0